2008年8月15日星期五

JOJO 上身>_<"


尋日同太座一齊收工坐車回家途中遇到一件怪事

話說我地上左巴士後坐左係個女士旁邊,一路都無

咩特別,但係過左十零分鐘佢可始泥料突然間佢自

言自語講 隔離果個女人(即係我太座)個袋好似有

只手伸過泥搶野咁,又話佢係魔鬼派過泥扮<先知>,

我發覺唔多對路梗係搵位閃啦,我換左位之後當然

望一望佢啦點知俾佢發覺到,跟住佢又叫佢個先知

調查一下我,我聽到不其然笑左出泥同即刻係諗到

JOJO套漫畫.本來我想同佢鬥癲,不過太座叫我唔好

再刺激佢,到埋站落客時我都見到好多人望下佢.


點解呢個社會咁多呢種人 "先知" 喎, 生滋就有

夠鐘好食藥了.

1 則留言:

吳家強 說...

用白金之星打爆佢