2008年9月8日星期一

街霸魅力


尋日偶爾入左間機舖見到某個角落人山人海

心諗咩料呀,於是我行埋去睇吓原來係放左兩

台新出的street fighter IV,唔怪之得咁多人圍

住啦.今集個畫面又真係幾靚可能間機舖用左

Full HD LCD 啦,所以好多人跟(我都係其中一個)

等左大約 五~六分鐘終於到我,我用左阿KEN

對戰但係好快就俾D高手KO左 *_* (因為我本身

打街霸唔係好叻,但係都俾週邊氣氛影響而付

出 "五" 大元.)

3 則留言:

Eddie Zee 說...

Hello, I thought you would be interested in some of my work at poetry4hire.blogspot.com/.Pleaes be free to leave comments. Thank you and enjoy.

吳家強 說...

新角式深紅毒蛇幾ok

ironmankh 說...

一齊打番鋪